Soms wordt ik helemaal para. Ik zei tegen Christien dat de mensen een woordenboek krijgen met enkele woorden in het Engels. Dat zou dan moeten zijn:tuk tuk, waterfall, cheap cheap, special price for you, I can discount you, hello 5 bath… and many more.Tis wel funny om na te doen,...
De Staten Island ferry brengt je gratis van Manhattan naar Staten Island. Als je aan de goede kant van de boot staat kun je wat kiekjes van het vrijheidsbeeld schieten, die, veel kleiner is dan in films wordt neergezet. Ook heb je mooi uitzicht over de skyline van Manhattan Het was één...
Alweer lang geleden dat ik iets heb geschreven. Ik heb het echt heel druk gehad. In de tijd dat ik niet heb geschreven ben ik in Bangkok, Koh Phangan, Krabi en Phuket geweest. Christien en ik zijn inmiddels gescheiden en ik ben met mijn nichtje in Kuala Lumpur Maleisie. Morgen...
Jaa daar ben ik alweer. Leonietje lag te slapen dus ik had ff tijd om weer mijn emails bij te werken =). Bali is echt heel leuk. Het is dryseason dus heel warm. Ik ben niet echt bruin ofzo want ik ben een beetje obsessed by the sun. Ik ben...
Hello people. Eindelijk maar toch een berichtje vanuit hotel Royal te Bangkok. Het is hier 21.00 in de avond en we zijn echt super moe. Gisteravond om 23.15 Nederlandse tijd vlogen we met Qantas Airways richting Bangkok. Vanochtend , half 11 Nederlandse tijd kwamen we aan in Bangkok met 1,5...
auto huren japan tips
Met het nieuwe jaar is het merendeel van de mensen ook weer bezig met het opruimen van de blog. Ik heb besloten dit soort berichten te schrijven, omdat ik als blogger als sinds 2007 ‘mee ga’. Alle avontuurlijke reizen vind je voortaan terug op Lone Drifters! Het zal natuurlijk net...
Lone Drifters in Thailand
Yes ik hou van backpacken. Ik kies liever voor goedkoop overnachten dan een chique hotel. I mean, it’s just to sleep right? Maar ondanks dat ben ik stiekem wel echt een meisje. Stiekem heb ik wel wat op te biechten girls. Dus vandaag zit ik op de biechtstoel, are you...
Vandaag is mijn eerste dag dat ik alleen reis. Gisteren heb ik mijn nichtje naar het vliegveld gebracht. We zijn via KL naar BK gevlogen. Om 20 over 11 vloog zijn naar Nederland en ik ben weer naar Bella Bella house gegaan in Bangkok, in de buurt van Khao San...
We zijn al weer bijna een maand op reis . Het lijkt echt eeuwen. De tijd vliegt hier echt voorbij! Morgen splitten we helaas weer op. Larissa uit Zwitserland gaat verder Laos in, de jongens uit Engeland zijn we uit het oog verloren omdat ze gingen mushroom tuben (lees: wiet shakes drinken...
Wereldreis blogger Evey in Venetie
Na een vermoeide heenreis met de bus (Groningen-Bremen) en te lang moeten wachten op het vliegveld (slapen in de terminal) van Bremen konden we dan eindelijk het vliegtuig instappen. Tip! Als je een goedkope vliegreis boekt vanaf Bremen, kijk dan of er vanuit Groningen goede aansluiting is van de bus...
Van de eerste keer surfen, de eerste keer in het buitenland tot ziek zijn in het buitenland en de angst voor vissen. Ik deel vandaag mijn 25 reisweetjes