Vanmiddag is het zover… om half 5 vliegen Chriss en ik naar London Heathrow met British Airways. Hier stappen Christien en ik over naar Qantas airways om naar Thailand te vliegen! Terwijl jullie allemaal lekker in bedje liggen :sleeping: zitten wij 11 uur lang in het vliegtuig :’-( . Morgen,...
Hello people. Eindelijk maar toch een berichtje vanuit hotel Royal te Bangkok. Het is hier 21.00 in de avond en we zijn echt super moe. Gisteravond om 23.15 Nederlandse tijd vlogen we met Qantas Airways richting Bangkok. Vanochtend , half 11 Nederlandse tijd kwamen we aan in Bangkok met 1,5...
Gisteren was ik weer een dagje in Bangkok. Van iemand heb ik geleerd om een beetje af te dingen in het Thais, namelijk: “Peng Mak Maah”. Nou haha, het helpt echt. Gaat stukken makkelijker dan in het Engels afdingen. Het betekent dat het lager kan ofzo. Dus dat ik de...
Ik zit nu sinds donderdag in Chiang Mai. Chiang Mai is een leuke en gezellige stad. Much more nicer than Bangkok. Het stinkt hier minder, het is minder druk en je hebt minder last van tuktuks =P . In de avond heb je ongelooflijk leuke nachtmarktjes en ik heb ook...
Soms wordt ik helemaal para. Ik zei tegen Christien dat de mensen een woordenboek krijgen met enkele woorden in het Engels. Dat zou dan moeten zijn:tuk tuk, waterfall, cheap cheap, special price for you, I can discount you, hello 5 bath… and many more.Tis wel funny om na te doen,...
Koh Phi Phi boten
We zijn nu in Vientiane Laos. Ik voel me niet helemaal goed, want ik ben gisteren een beetje verkeerd gevallen . Mn nek en schouders doen zo’n pijn dat ik mij niet zo goed kan bewegen . Gelukkig wordt het al minder, but still .. it hurts very much. Gisteren waren we...
We zijn al weer bijna een maand op reis . Het lijkt echt eeuwen. De tijd vliegt hier echt voorbij! Morgen splitten we helaas weer op. Larissa uit Zwitserland gaat verder Laos in, de jongens uit Engeland zijn we uit het oog verloren omdat ze gingen mushroom tuben (lees: wiet shakes drinken...
Jaja het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven in mijn blog. En dat terwijl we gratis internet hebben in het hotel! Maar goed het is gewoon veel werk. Ik mail ook met mensen en heb mijn dagboekje waardoor je niet altijd zin hebt om te gaan schrijven...
Woensdagochtend werd ik ziek wakker. Ik had last van mijn keel en heb de rest van de dag zitten hoesten. Ik was die nacht ervoor ook wakker geworden omdat ik het koud had van de ventilator. Het is lastig als je met mensen op een kamer slaapt omdat de een...
Vandaag zijn we aangekomen in Hoi An. We zitten in een hotel met zwembad (stelt niet veel voor hoor, ik maak wel een foto ) en free ontbijt (das rare hier), fiets en internet! Het is alleen wel iets duurder (15 dollar). Naja 15 dollar delen door 3 is niet duur!...
  Vanochtend om 6 uur zijn we na een busreis van 12 uur eindelijk aangekomen in Nha Trang. Onze laatste stop voordat we naar Ho Chi Minh city (Saigon) gaan. We zitten alweer in een hotel (echte low-budget travellers dus ). Maar nu zitten we vlakbij het strand.   We hebben...
Vandaag hebben we een excursie gedaan. Het begon met een bootreis naar een eiland waar we konden snorkelen. Degenen die mij kennen weten dat ik een vissen/haaienfobie heb… Maar ik probeer elke keer weer mijn angst te overwinnen. Nou wat denk je? Jaja ik ben het water ingegaan¬†. Het zag...