Vandaag zijn we aangekomen in Hoi An. We zitten in een hotel met zwembad (stelt niet veel voor hoor, ik maak wel een foto ) en free ontbijt (das rare hier), fiets en internet! Het is alleen wel iets duurder (15 dollar). Naja 15 dollar delen door 3 is niet duur!...
Vandaag is alweer de laatste dag in Vietnam. We zijn nu in Saigon aka Ho Chi Minh City en vanavond 10 voor 7 Vietnamese time vliegen we (sophie, Chris and me) weer naar Bangkok. De vliegreis duurt ongeveer 2 uur. Vanochtend hebben we afscheid genomen van Pria (ons 2e adoptiekindje )....
Wow! Het is even geleden dat ik hier een echte persoonlijke photo diary heb geplaatst. Zo een als die ik jaaaren geleden plaatste, toen ik net begon met deze blog. Dat zal zo rond 2011/2012 zijn geweest. Inmiddels is het 2022 en ben ik 38(!). In die jaren nadat ik...
Van 19 juni: Ik voel me heel slecht! Alleen reizen is al stressy omdat je als enige op je spullen moet letten. Nu is een van de ergste dingen die je kan overkomen als je reist mij zojuist overkomen Ik ben mijn creditcard verloren! Echt superkut! (ja sorry voor mijn...
  Vanochtend om 6 uur zijn we na een busreis van 12 uur eindelijk aangekomen in Nha Trang. Onze laatste stop voordat we naar Ho Chi Minh city (Saigon) gaan. We zitten alweer in een hotel (echte low-budget travellers dus ). Maar nu zitten we vlakbij het strand.   We hebben...
IK HEB last van een writersblock. Nee niet zo eentje waarbij ik geen onderwerp kan bedenken, maar zo eentje waar ik me cliche en decreatief voel. Onderwerpen genoeg, maar ik kan alleen maar cliché zinnen uit mijn toetsenbord krijgen en saaie intro’s bedenken (mag ik dat een writersblock noemen?). Soms...
Nuria snowboard chick
Zoals je in de vorige blogpost al had kunnen lezen is het de maand van snowboarden op Style Spy. En daarom is vanaf vandaag de hele maand Maart het Boardchick panel wekelijks aan het woord. 7 Snowboarders geven deze week antwoord op de vraag "hoe vaak ga jij op wintersport". Ja, hoe vaak gaan fanatieke snowboarders eigenlijk de sneeuw in?
Hellow, daar ben ik weer, dit keer vanuit KL (Kuala Lumpur) Malaysia. Onze vakantie (Leonie and moi) is alweer afgelopen. Het was een hectische 3 week vakantie. We hebben Bangkok, Koh Phangan, Krabi, Phuket, Kuala Lumpur en Bali gezien. Dat zijn wel 3 landen in slechts 3 weken! Vandaag vlieg...
Als eerste: sorry, sorry, sorry dat het zo ontzettend lang heeft geduurd voordat ik deze post schreef. Ik kan zeggen, ik heb het ontzettend druk gehad, wat waar is, maar dit blijf toch een slap excuse. Het eerste wat ik jullie even mee wil geven: ik blijf in Londen wonen nadat ik...
Vanmiddag is het zover… om half 5 vliegen Chriss en ik naar London Heathrow met British Airways. Hier stappen Christien en ik over naar Qantas airways om naar Thailand te vliegen! Terwijl jullie allemaal lekker in bedje liggen :sleeping: zitten wij 11 uur lang in het vliegtuig :’-( . Morgen,...
En we zijn weer bij de laatste paar antwoorden aangekomen van de Ask me Anything! Alle soorten vragen behalve die betrekking hebben op boardsports en reizen worden in deze blogpost beantwoord. Van mijn favo (heeeel interessant) film tot wat ik nog heel graag zou willen doen; mijn vliegbrevet behalen bijvoorbeeld!...
A NEW WEEK has gone by! En wat een heerlijke temperaturen hebben we de afgelopen dagen gehad! Lente temperaturen zorgden voor werk in de tuin en versleten wielen aan mijn longboard. Maar ook voor de mood for smoothies, gezond eten en sporten. Huismutsje In het weekend heb ik lekker in de tuin...